ویتالورژ

سایت بزرگ و بی نظیر لوتالورژ

ویتالورژ

سایت بزرگ و بی نظیر لوتالورژ

درمان التهاب سینوسی با چای زنجبیل



درمان التهاب سینوسی با چای زنجبیل

چای زنجبیل داغ یکی دیگر از داروهای موثر برای عفونت های سینوس است. پنج دقیقه در یک فنجان آب جوش یک زنجبیل تازه ریخته. سپس یک لیمو کمی و یک قاشق چای خوری عسل برای این چای اضافه کنید تا آن را شیرین کنید. نوشیدن این نوشیدنی 2-3 بار در روز. چای زنجبیل دارای بسیاری از خواص ضد باکتری و ضد التهابی است و در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است.
درمان التهاب سینوسی با چای Fenugreek

نوشیدن چای داغ Fenugreek می تواند در از بین بردن احتقان بینی مفید باشد و می تواند عفونت سینوسی را بهبود بخشد. 2 قاشق چای خوری بذرهای زنجفیلی را در یک کاسه کوچک از آب به مدت 10 دقیقه بگذارید و تخم مرغ را خیس کنید. چای خود را آماده کرده و یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید. این نوشیدنی گرم ضد التهابی است و باعث کاهش تراکم بینی و درد در گونه ها و پیشانی ها می شود.
درمان التهاب سینوسی با ادویه

فلفل قرمز هندی در درمان عفونت سینوس موثر است. کپسایکین یک عنصر قوی در فلفل قرمز است که به حرارت و حرارت بدن کمک می کند تا گرفتگی سینوس ها و بینی را باز کند. شما می توانید برخی از چیلی را به غذا و سوپ خود اضافه کنید. نوشیدن یک فنجان آب گرم حاوی یک قاشق چایخوری از پودر فلفل قرمز هند نیز در درمان سینوزیت موثر است.
درمان التهاب سینوسی با اکالیپتوس

مایع معطر و روغن مایع اکالیپتوس در درمان عفونت های سینوسی بسیار مفید است. روغن اوکالیپتوس به عنوان یک ضد انعقاد عمل می کند و التهاب را کاهش می دهد. هفت تا هشت قطره از این روغن معطر را در یک دستور غذا یا یک فنجان آب جوش و استنشاق اضافه کنید تا به کاهش التهاب انسداد دستگاه تنفسی و سینوس ها کمک شود. علاوه بر استنشاق، چند قطره روغن اوکالیپتوس در بینی و پیشانی قبل از خواب، به علت خواص آرام بخش و ضد التهابی آن، کاهش درد و از دست دادن عفونت سینوسی را ایجاد می کند که منجر به خواب آلودگی شما می شود تمام شب.
درمان التهاب سینوسی با سیر

سیر دارای خصوصیات ضد باکتری است و می تواند برای درمان عفونت های سینوسی استفاده شود. این درمان برای افراد مبتلا به سینوزیت مزمن بسیار مفید است و جویدن یک یا دو کلم سیر خام با معده خالی، بدون شک یکی از مؤثرترین راههای درمان خانگی برای درمان عفونت سینوس است. شما همچنین می توانید برخی از سیر تازه خرد شده را به آب جوش آورده و آن را وارد کنید. سیر در طبیعت به عنوان آب مروارید طبیعی شناخته می شود و با باز کردن بینی کمک می کند تا مخاط را روشن کند.
علائم التهاب سینوسی

علائم اصلی سینوزیت عبارتند از فشار و درد در سینوس ها (در قسمت های مختلف صورت یا پشت چشم ها). عفونت شدید باعث تخلیه تخلیه زرد یا سبز از بینی، گلودرد، سردرد، تب و خستگی می شود.
پیشگیری از التهاب سینوسی

ممکن است نتوانید کاملا از سینوزیت جلوگیری کنید، اما راه هایی برای جلوگیری از آن وجود دارد: سیگار نکشید، اجتناب از محیط خشک، کمک به مرطوب کننده، نوشیدن مقدار زیاد مایعات، درمان آلرژی های مزمن برای جلوگیری از سینوزیت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.